Atlassian Jira Service Management inom en vecka

Stretch Adderas introduktionspaket kick-startar din service desk i molnet

Vårt team levererar på distans och du har en första körbar version inom några dagar. Det krävs inga fysiska möten men vi ses gärna online. Vi tror på ett iterativt arbetssätt med en långsiktig relation. I vårt paket ingår även support och anpassning under er inkörningsperiod. Kontakta oss så berättar vi gärna mer.

Aldrig tidigare har kommunikation, koordinering och kundservice på distans varit viktigare än nu

Er kundportal är företagets huvudsakliga kontakt med kunderna. Det ska vara enkelt att få rätt guidning och hjälp. Jira Service Management ger överblick och struktur på supportärenden, incidenter och övriga ärenden som ni har med alla era kunder. En service desk hanterar såväl extern marknad som den interna organisationen. Struktur, SLA:er och automatisering frigör tid för dina service management-agenter att fokusera på kundupplevelse.

Komplettera med en kunskapsbank i Confluence

Med en kunskapsbank i Confluence får kunderna självservice för återkommande frågor vilket reducerar antal ärenden. Portalen är ert ansikte utåt, ni kan upprätthålla struktur och stabilitet över tid.

Vi kick-startar din service desk i molnet!

 

När allt fler arbetar hemifrån kan lösningar som delade mailkorgar bli svårhanterade, det behövs mer struktur. Ett verktygsstöd, Jira Service Management, gör arbetet mer effektivt.

Dela inlägget

Kontakta oss